Întrebări frecvente
Mai jos găsești răspunsuri la cele mai frecvente întrebări pe care le primim. Pentru orice alte nelămuriri, te rugăm să ne contactezi.
Cum pot dona?
Te rugăm să dai click aici pentru a afla metodele de donare disponibile.
Cum se organizează o licitație în grupul de suport de pe Facebook?
În grupul de suport de pe Facebook (disponibil la acest link: https://www.facebook.com/groups/749355595491433) ai posibilitatea de a dona obiecte, produse și servicii cu scopul de a ajuta la strângerea de fonduri aflată în desfășurare.
Pentru a organiza o licitație, creează o postare în grup care să includă următoarele informații:
- Data expirării licitației în format #LunaZi; o licitație este valabilă 5 zile din momentul publicării în grup. De exemplu, dacă postați o licitație în 1 martie, ea va expira în 6 martie, așadar postarea dvs va începe cu data expirării, adică #0306.
- Cel puțin o fotografie cu produsul, obiectul donat sau o fotografie reprezentativă pentru serviciul oferit
- Descrierea și/sau numirea produsul, obiectului sau serviciului oferit
- Preț de pornire
- Modalitatea de livrare, precum și mențiunea celui care suportă costurile livrării (vânzător/cumpărător)
Atenție: O licitație expiră la 5 zile de la publicarea anunțului în grup. Dacă nu există cumpărător, comentariile de la postare se închid, iar vânzătorul este invitat să refacă postarea pentru o mai bună vizibilitate în grup. Dacă există oferte, oferta cea mai mare câștigă, iar produsul/obiectul/serviciul va fi oferit numai după publicarea în comentarii a dovezii donației.
Cum se organizează o vânzare directă în grupul de suport de pe Facebook?
Pașii pentru organizarea unei vânzări directe sunt aceiași cu pașii de la organizarea unei licitații (vezi mai sus), cu diferența că la vânzarea directă prima ofertă primită este și oferta finală (cu alte cuvinte, primul venit, primul servit).
Care este diferența dintre o licitație și o vânzare directă?
La vânzarea directă prima ofertă primită este și oferta finală (cu alte cuvinte, primul venit, primul servit).
La licitație câștigă cea mai mare ofertă propusă în termenul valabilității licitației (5 zile de la publicarea anunțului în grup).
De ce se închid licitațiile și vânzările directe după 5 zile?
Pentru a ne asigura că postările se bucură de cea mai mare vizibilitate posibilă. Cu cât o postare stă în grup mai mult timp fără a primi comentarii sau reacții, cu atât ea devine mai puțin vizibilă în grup, astfel scăzând șansele ca produsul/obiectul/serviciul oferit în licitație/vânzare directă să fie donat.
Cum pot participa la tombole?
Orice membru din grup poate să participe la tombolele și jocurile caritabile organizate cu scopul de a strânge fonduri pentru cazurile susținute de Asociația pentru Micuțul Noel.
Pentru a participa la o tombolă, accesează postarea unde se desfășoară tombola în grup și citește cu atenție Regulamentul tombolei. Fiecare tombolă are regulamentul detaliat în textul postării.
Atenție: Fiecare tombolă include un cod unic care trebuie menționat în secțiunea „Detalii de plată” atunci când efectuați donația. După ce ați efectuat donația incluzând acest cod la detalii plată, faceți o captură de ecran cu detaliile donației și o publicați în comentarii la postarea unde are loc tombola. Un moderator vă va atribui numerele aferente donației efectuate. Nu vor fi acceptate participări la tombole cu plăți care nu conțin acest cod unic, sau capturi de ecran în care nu sunt clar vizibile detaliile donației.
Am uitat să trec mențiunea la o tombolă când am făcut donația, cu cine pot lua legătura?
Te rugăm să ne contactezi la contact@asociatianoel.ro și să trimiți detaliile plății efectuate. Donația va fi anulată și vei putea să o refaci menționând codul tombolei la care dorești să participi.
Cum pot dona cu contract de sponzorizare?
Orice firmă poate să sponsorizeze Asociația Noel printr-un contract de sponsorizare și poate, ulterior, să recupereze contravaloarea sponsorizării din impozitele aferente fiecărui trimestru contabil. Conform legii, ai la dispoziție 28 de trimestre să recuperezi din impozit suma redirecționată către cauza umanitară.
Atenție: Sunt incluse aici atât firmele plătitoare de impozit pe venit cât și pe profit.
Pentru a efectua o sponsorizare este nevoie să completezi un contract de sponsorizare. Contractul poate fi descărcat sau poate fi completat online accesând linkul de aici (click pentru a accesa pagina de Sponsorizări).
Pentru orice întrebări sau informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la contact@asociatianoel.ro.
Intră în comunitatea de pe Facebook, grupul unde împreună cu peste 520.000 îngeri reușim să îi ajutăm pe cei aflați la nevoie.